مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گل‌ها را کجا بگذاریم؟

ضلع شرقی خانه بهترین فضا برای نگهداری از گیاهان و گل‌های آپارتمانی است. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی از آنجا که خورشید از مشرق طلوع می‌کند، قرار دادن گیاهان می‌تواند مناسب‌ترین مکان برای آنها باشد. به این ترتیب گیاهان نور و انرژی بیشتری دریافت می‌کنند و ماندگاری بهتری خواهند داشت. ضمن آنکه با دریافت نور آفتاب، انرژی بیشتری در فضای خانه به وجود خواهند آورد که در دور کردن و از بین بردن انرژی‌های منفی و مخرب در محیط زندگی بسیار موثر است.
دیوارتان را طبیعی کنید
انتخاب رنگ زرد، سبز یا قهوه‌ای برای ضلعی از خانه که تصمیم دارید گیاهان و گل‌های آپارتمانی را در آن نگهداری کنید از 2 نظر اهمیت دارد. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی قرار گرفتن گل‌ها و گیاهان در مجاورت این ترکیب رنگی می‌تواند هارمونی بسیار خوب و انرژی بخشی را درفضای خانه به وجود آورد.
فضایی که یادآور طبیعت بکر و زیبای جنگل است و تماشای آن در طول روزهای نوروز به ویژه برای خانواده‌هایی که تصمیم به سفر ندارند و قصد دارند در این روزها در منزل استراحت کنند و به دید و بازدید با اعضای فامیل بپردازند، بسیار مسرت بخش است. توصیه ما به شما این است که تا حد امکان از رنگ سبز یا زرد برای پوشش دیوار استفاده کنید و در صورت نیاز از صندلی یا مبلمان چوبی یا پارکت‌های قهوه ای رنگ برای افزایش هارمونی و زیبایی ضلعی که گیاهان را در آن قرار می‌دهید، بهره بگیرید.
 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده